Talent uit Werkhart, initiatief van wspwerkhart.nl
<< terug naar zoekresultaten

Deel dit talent via

Teamleider / Afdelingsmanager / Area Manager (operations)

Man, 55 jaar
Referentie: 0779

Ik ben een ervaren en gemotiveerde ‘people manager’ met een flexibele instelling. Door randzaken bij mijn teamleden weg te halen zijn zij in staat zich volledig te richten op hun eigenlijke taken. Ik ben op zoek naar een functie die voldoende afwisseling biedt, met mogelijkheden om mezelf en de organisatie verder te ontwikkelen, maar waar ook ruimte is voor humor. Werken in een service verlenende omgeving past mij als een handschoen. Ik ben in staat me te verplaatsen in de situatie van de klant waardoor ik erin slaag deze op een adequate manier te helpen.
Tevreden klanten en medewerkers geven mij veel energie!

Kerncompetenties
COACHING: Medewerkers begeleiden en motiveren om hen effectiever te laten functioneren door hun zelfinzicht en probleemoplossend vermogen te vergroten.
INLEVINGSVERMOGEN: Zich bewust zijn van de houding, gevoelens en omstandigheden van anderen.
KLANTGERICHTHEID: De wensen en behoeften van de klant onderzoeken en hiernaar handelen, rekening houdend met de eigen organisatie.
VOORTGANGSCONTROLE: De voortgang van processen, taken of activiteiten van medewerkers en de eigen werkzaamheden en verantwoordelijkheden bewaken
NETWERKEN: Ontwikkelen en verstevigen van relaties binnen en buiten de eigen organisatie en die aanwenden om informatie, steun en medewerking te verkrijgen.
VASTHOUDENDHEID: Volhardend zijn en bij tegenslag vasthouden aan de ingezette koers.
BESLUITVAARDIGHEID: Op het juiste moment beslissingen nemen en standpunten innemen en zich hieraan committeren door ze uit te spreken en/of ernaar te handelen.

Opleiding

2002 IT Service Management (EXIN te Utrecht, ITIL-foundation). Diploma behaald | 1994 AMBI Basis Modules (EXIN te Utrecht). Modules HE.0, HE.1 en HE.2 behaald | 1990 MEAO (te Arnhem). Diploma behaald | 1984 HAVO (Rijksscholengemeenschap Petrus Hondius te Terneuzen. Diploma behaald Cursussen

Competenties

Servicegericht, Empathisch, Leidinggeven

Werkervaring:

AREA COÖRDINATOR (MAAS)
2014 - 2019
• Dagelijks aansturen, coachen en beoordelen van een groep van ongeveer 40 service operators in de regio Noord-Brabant/Zeeland. Deze operators verzorgen de koffieautomaten en vendingmachines op klantlocaties.
• Eerste aanspreekpunt op het operationele gebied voor onze klanten.
• Waarborgen van kwaliteit van de werkzaamheden door het houden van audits op klantlocaties inclusief terugkoppeling van deze audits aan de klanten.
• Participeren in de planning van medewerkers, met name in geval van calamiteiten.
• Integreren van de processen en procedures zoals deze binnen Coca-Cola gebruikt werden in de operatie van Maas met het uiteindelijke doel om de operatie zo efficiënt mogelijk te laten werken.

AREA MANAGER FSV (Coca-Cola Enterprises)
2011 - 2014
• Verantwoordelijk voor de Vending operatie van Coca-Cola in West en Zuid Nederland. Leidinggevend aan een team van 12 Route Operators werkend in een buitendienst vanuit 3 locaties in Nederland.
• Belast met de dagelijkse planning, coördinatie en waarborging van het naleven van de standaardprocedures, met als doel de serviceverlening aan onze klanten zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.
• Eerste aanspreekpunt binnen Nederland voor de operators op het gebied van werken met handheld computers en voor klanten met betrekking tot operationele zaken.
• Rapporteren van KPI’s aan het management.

SERVICE MANAGER (Ooperon BV)
2008 - 2010
• Verantwoordelijk voor alle service gerelateerde contacten met klanten in de justitiële- en zorgomgeving.
• Leidinggeven aan de afdeling Services, bestaande uit 12 servicemonteurs in de buitendienst en 2 medewerkers in de binnendienst.
• Verantwoordelijk voor het opstellen, implementeren en bewaken van standaardprocedures.
• Als MT-lid medeverantwoordelijk voor de algehele bedrijfsvoering.

SERVICE DESK MANAGER (IFF Nederland BV)
2003 - 2008
• Direct leidinggevende van de ICT Service Desk voor de regio EAME, bestaande uit 6 ict-medewerkers en mede-aansturend van 18 ICT-medewerkers in de regio EAME.
• Medeverantwoordelijk voor de communicatie (in de Engelse taal) betreffende ICT-aangelegenheden naar de ± 1.800 gebruikers en voor het structureren van de ICT Services wereldwijd.
• Optreden als ‘Problem Manager’ in geval van incidenten/problemen. Hierbij ben ik verantwoordelijk voor de opvolging van deze incidenten/problemen.
• Afstemmen van de planning van ICT-werkzaamheden voor de locaties wereldwijd en participeren in de ‘Change Advisory Board’, welke verantwoordelijk is voor het doorvoeren van ICT-aanpassingen wereldwijd.

END USER CONSULTANT (IFF BV)
1998 - 2002
• Verlenen van eerste- en tweedelijns ICT-support aan eindgebruikers in de regio EAME.
• Opstellen, implementeren en bewaken van ICT procedures.
• Mede-verantwoordelijk voor het imlementeren van een e-Mail systeem op het Lotus Notes platform.
• Coördineren van werkzaamheden gedurende het Y2K millennium-project wereldwijd.

SERVICEDESK MEDEWERKER (Columbus IT Partner)
1997 - 1998
• Verantwoordelijk voor het opzetten van een professionele servicedesk.
• Het geven van eerstelijns support per telefoon aan klanten en eindgebruikers.
• Verantwoordelijk voor de administratie en facturatie.

APPLICATIEBEHEERDER PERSONEELS-INFORMATIESYSTEEM (OTTO BV)
1994 - 1997
• Introduceren, implementeren en beheren van een nieuw personeelsadministratiesysteem ten behoeve van de afdeling HR.
• Support verlenen aan eindgebruikers van dit personeelsadministratiesysteem.
• Mede-beslisser van de pakketkeuze voor de personeelsadministratie.

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (OTTO BV)
1986 - 1993
• Belast met diverse administratieve taken.
• Debiteuren- en crediteurenadministratie
• In samenspraak met de financieel directeur beheren van de liquiditeit van de onderneming.

Beschikbaarheid

Fulltime (36/40 uur)




Wist u dat...

Talent uit Werkhart speciaal opgezet is om werkzoekende talenten uit de regio gratis zichtbaar te maken voor werkgevers en uitzendbureaus in de regio?